Na podstawie Zarządzenia nr 19/2022 Dyrektora Biblioteki Publicznej w Świebodzinie z dnia 8 sierpnia 2022 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej oraz Zarządzenie nr 14/2020 Dyrektora Biblioteki Publicznej w Świebodzinie z dnia 3 listopada 2020 w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w Bibliotece Publicznej w Świebodzinie (dalej: Regulamin), dnia 13 lipca 2023 r. Komisja Rekrutacyjna w składzie:
- dr Dawid Kotlarek - przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
- Luiza Gordzelewska - członkini Komisji Rekrutacyjnej
- Anna Świątek - członkini Komisji Rekrutacyjnej,
przeprowadziła wstępną kwalifikację kandydatów.
Złożono łącznie 2 oferty. Jedna z ofert nie spełniała wymogów formalnych rekrutacji (braki w wymaganych dokumentach). Do dalszego etapu zakwalifikowano 1 ofertę. Dnia 18 lipca 2023 Komisja Rekrutacyjna przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, podczas której członkowie Komisji ocenili (w skali 0-5) kandydatkę w zakresie zgodnym z kryteriami określonymi w Regulaminie:
- predyspozycje, umiejętności i kwalifikacje kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,
- posiadanie wiedzy na temat problematyki związanej ze stanowiskiem, którego dotyczy przedmiotowy nabór,
- doświadczenie zawodowe kandydata,
- cele zawodowe kandydata.
Kandydatka Agnieszka Kozłowska otrzymała maksymalną ocenę - 5,00
(Zgodnie z § 9 p. 5 Regulaminu, z rozmowy kwalifikacyjnej Komisja rekrutacyjna sporządza protokół, w którym wskazane jest nazwisko kandydata, który uzyskał najwyższą ilość punktów przyznaną przez członków Komisji i dwóch kolejnych kandydatów wg liczby uzyskanych punktów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze).
Komisja Rekrutacyjna proponuje na stanowisko Główny Księgowy: Agnieszkę Kozłowską.
Uzasadnienie wyboru: Każdy z członków Komisji Rekrutacyjnej dokonał oceny kandydatów (w skali 0-5). Pani Agnieszka Kozłowska otrzymała maksymalną ocenę. Kandydatka posiada kierunkowe wykształcenie, spełnia wymagane kryteria i wymagania, wykazała się wiedzą i znajomością zagadnień realizowanych na stanowisku objętym naborem oraz doświadczeniem, które gwarantują prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
Protokół sporządził: Dawid Kotlarek