- Nr:
- Dz.U. 1991 nr 114 poz. 493
- Nazwa:
- Ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
- ustanowiona dnia:
- 25 października 1991
- Podmiot stanowiący:
- Sejm RP
- Tekst - treść:
- Tekst jednolity [pdf]
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie (Kuźnia Dostępnych Stron)
Projekt planu finansowego na realizację zadań biblioteki powiatowej w 2020 Biblioteki Publicznej w Świebodzinie
- Tekst - treść:
- Prosimy pobrać poniżej załączniki
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie (Dyrektor)
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Świebodzinie ogłosił konkurs ofert na realizację zadania „Remont pomieszczenia Czytelni oraz klatki schodowej na pierwszym piętrze Biblioteki Publicznej w Świebodzinie”. Ofertę należy składać w terminie do dnia 15.09.2020 r. do godz. 15.00 przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy na stronie www.platformazakupowa.pl/swiebodzin
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie (Dyrektor)
- Dawid Kotlarek
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Biblioteka Publiczna w Świebodzinie, Redakcja BIP
- Odpowiedzialność: Redaktor strony podmiotowej BIP, Zarządzanie publikacjami w BIP.
- Telefon: (68) 475 08 06
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie (Dyrektor)
Sprawozdanie z realizacji zadań biblioteki powiatowej w 2020 r.
- Tekst - treść:
- Prosimy pobrać poniżej załączniki
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie (Dyrektor)
Deklaracja dostępności
Biblioteka Publiczna w Świebodzinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.bp.swiebodzin.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- 2.4.6 Nagłówki i etykiety. Nagłówki muszą być prawidłowo zagnieżdżone. Nasza witryna obsługiwana jest przez system zarządzania treścią, który automatycznie generuje niekiedy niepoprawnie zagnieżdżone nagłówki. Staramy się na bieżąco kontrolować takie sytuacje, ale bardzo możliwe, że nie wychwyciliśmy wszystkich przypadków.
1.1.1. Treść nietekstowa (poziom A). Niepotrzebnie powtórzona treść odnośnika w opisie alternatywnym ikony. Podobnie jak w poprzednim przypadku, źródłem usterki jest automatycznie generowany opis alternatywny. Systematycznie poprawiamy kod stosowanego oprogramowania, aby wyeliminować wszystkie takie sytuacje.
załączonych dokumentów: Nie wszystkie starsze dokumenty zostały przygotowane zgodnie z wymogami dostępności. Systematycznie będziemy je poprawiać, zastępując niedostępne wersje dostępnymi. Nowe dokumenty przygotowywane są w oparciu o dostępne materiały źródłowe.
Treści nieobjęte przepisami
- Mimo naszych wysiłków, aby jak najlepiej spełnić wszystkie wymagania na poziomie AA, może się zdarzyć, że na niektórych stronach pojawią się różne usterki.
W szczególności mogą one dotyczyć:
2.4.6 Nagłówki i etykiety. Nagłówki muszą być prawidłowo zagnieżdżone. Nasza witryna obsługiwana jest przez system zarządzania treścią, który automatycznie generuje niekiedy niepoprawnie zagnieżdżone nagłówki. Staramy się na bieżąco kontrolować takie sytuacje, ale bardzo możliwe, że nie wychwyciliśmy wszystkich przypadków.
1.1.1. Treść nietekstowa (poziom A). Niepotrzebnie powtórzona treść odnośnika w opisie alternatywnym ikony. Podobnie jak w poprzednim przypadku, źródłem usterki jest automatycznie generowany opis alternatywny. Systematycznie poprawiamy kod stosowanego oprogramowania, aby wyeliminować wszystkie takie sytuacje.
załączonych dokumentów: Nie wszystkie starsze dokumenty zostały przygotowane zgodnie z wymogami dostępności. Systematycznie będziemy je poprawiać, zastępując niedostępne wersje dostępnymi. Nowe dokumenty przygotowywane są w oparciu o dostępne materiały źródłowe.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie wyników testu automatycznego w serwisie validator.utilitia.pl
Szczegółowy raprot: https://validator.utilitia.pl/new_report_general/67d93f03bd198377c8000008/
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dawid Kotlarek - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie +48 502 749 462
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Dawid Kotlarek - Dyrektor,
- Adres: ul. Bramkowa 2, 66-200 Świebodzin,
- mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Gmach Główny
Do budynku głównego prowadzi wejście z poziomu chodnika. W pobliżu budynku Biblioteki znajduje się parking miejski, z wyznaczonym miejscem dla osób niepełnosprawnych (ok. 20 m). Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Dla osób poruszających się na wózkach dostępne sią pomieszczenia na parterze (Wypożyczalnia, Oddział dla Dzieci). Czytelnia oraz gabinet dyrektora znajdują się na I piętrze. W budynku nie ma windy. Brak pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Filia nr 1
Pomieszczenia Filii nr 1 znajduje się na I piętrze. W budynkach nie ma windy. W pomieszczeniach filii brak toalety dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Filia w Jordanowie
Pomieszczenia filii znajdują się na I piętrze. W budynku nie ma windy. W budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Filia wiejska w Rzeczycy
Pomieszczenia filii znajdują się na parterze, wejście po 2 schodach. W budynku nie ma windy. W budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
-
Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego po wcześniejszym zgłoszeniu. Potrzebę skorzystania można zgłosić
- mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- telefonicznie: +48 502 749 462
- lub bezpośrednio w Gmachu Głównym przy ul. Bramkowej 2
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie (Dyrektor)
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 18
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 60
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 2
Podstawy prawne Liczba artykułów: 3
Status prawny Liczba artykułów: 3
Organizacja Liczba artykułów: 18
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 1
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 1
Zarządzenia Liczba artykułów: 13
Regulaminy Liczba artykułów: 5
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów: 3
Działalność Liczba artykułów: 13
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Plany i programy Liczba artykułów: 8
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 5
Gospodarka Liczba artykułów: 3
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Plany finansowe Liczba artykułów: 2
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 1
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 11
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 2
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w Przykładowej Instytucji rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 4
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 4
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
O BIP Liczba artykułów: 4
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
RODO Liczba artykułów: 3
Ogłoszenia Liczba artykułów: 8
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 0
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 1
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 7
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.